Tussenstop in Lop Buri - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Manon Nicols - WaarBenJij.nu Tussenstop in Lop Buri - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Manon Nicols - WaarBenJij.nu

Tussenstop in Lop Buri

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

12 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Even een kort berichtje vanuit Lop Buri. We zitten nu ongeveer 3 uur met de trein van bangkok vandaan. Over een uurtje vertrekt onze nachttrein naar chang mai. Hier in het internet cafe is er airco en stinkt het niet zo.. Buiten is het nog een graad of 30, en al donker! Dat is toch wel apart.

We zijn erg benieuwd hoe de nachttrein zal zijn. We wilden eigenlijk 1e klas, want dan heb je samen 1 coupe. Maar die was al vol. Dus nu hebben we 2e klas, en dat is met 8 personen in een coupe.

We zullen zo snel mogelijk weer wat laten weten!

Groetjes van ons!

• 12 Januari 2010 - 13:42

Silvie:

echt super mooi om te lezen hoe leuk jullie het daar samen hebben.
    Geniet er samen maar goed van!!!
    fijne reis!!!!

• 12 Januari 2010 - 13:54

Penny:

Hee lieverds!

Een mooie ontspanning voor mij tussendoor op stage, even stiekem jullie verhalen lezen! Geniet ervan en hopelijk kunnen jullie slapen in de nachttrein met 8 personen!

Kus!

• 12 Januari 2010 - 17:14

Hans En Hanneke:

hallo jan en manon, leuk omzo samen met jullie op reis te gaan met een dikke trui tegen de verwarming aan is het net of je er bij bent zo goed is het verslag.we gaan proberen het verslag uit te printen en op te sturen naar bas .veel plezier samen en we blijven jullie volgen.groetjes hans en hanneke.

• 12 Januari 2010 - 17:17

Hans En Hanneke:

• 12 Januari 2010 - 19:44

Ellen & Claudia:

Heyyy manonneke!!

We hebben net al je verslagen gelezen en we zijn onder de indruk. Je hebt al veel moois gezien en leuke foto's!! Geniet er van samen met je vader en we sturen snel weer een bericht!

knuffel xxx van ons

• 12 Januari 2010 - 22:12

Hans En Heidi:

Hoi Manon en Jan,
    Hartstikke leuk om zo op afstand mee te genieten van jullie vakantie! Heel veel plezier samen nog en schrijf maar vaak een reisverslag dan zijn wij weer op de hoogte. Goede reis verder!

• 14 Januari 2010 - 18:30

Kelly:

Hey Manonnie en Jan!

Wat super al jullie verhalen. Dat Backpacken brengt jullie op hele mooie plekjes daar. Dat heb ik al gelezen! En het is nog maar net begonnen jullie reis door Thailand! Sommige dingen komen me bekend voor, ben er ook eens geweest! Geniet er lekker van, gelukkig hebben jullie nog lekker de tijd! :)

En Manon, toppie je verslagen! Echt leuk te lezen!

XX Kel