Voorpret - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Manon Nicols - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Manon Nicols - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

18 December 2014 | Nederland, Sint-Oedenrode

Zo. De voorpret kan beginnen!
Of beter gezegd, de voorpret is al duidelijk aanwezig want de voorbereidingen zijn in volle gang.
Na uren lang doorbrengen achter de laptop, verhalen lezen, plaatjes kijken, een reisvoorstel door een reisorganisatie laten maken, filmpjes kijken en nog meer lezen, uiteindelijk keuze gemaakt om toch zelf onze reis naar Costa Rica en Panama te regelen. Veel te leuk om alles zelf uit te zoeken!
Inmiddels is het reisplan gemaakt en zijn ook alle accommodaties geboekt. Wij hebben er enorm veel zin in!

Deze reis zal ik weer een dagboek bij houden om alle ervaringen nooit meer te vergeten en natuurlijk om met jullie te delen!

Liefs,
Manon

• 18 December 2014 - 21:18

Wendy:

Cool Manon!!
    Veel plezier met de voorbereidingen..
    Wanneer gaan jullie?
    Gr

• 29 Januari 2015 - 14:07

Hans De Klerk:

Beste Manon en Roy,
    ik wens jullie alvast een hele mooie, onvergetelijke reis toe; geniet ervan!
    Groet,
    Hans

• 03 Februari 2015 - 08:06

Frieda:

Een beetje meegenieten vanuit huis en stiekum ook een beetje jalours dat jullie kunnen genieten daar en wij zwoegen hier.
    Heel veel plezier.
    Groetjes